MIRELINA COMPANY s.r.o. – Krizový management


Pravidla krizového managementu

Krizový management by měl být prezentován jako každodenní součást našeho života. Protože všechny negativní jevy, události, procesy a činností, při kterých vzniká problém. Wikipedie říká, že podle Tomáše Zdechovského lze krizový management definovat jako proces strategického plánování a řízení krizí, potažmo i jiné zásadní negativní změny.

Součástí krizového managementu je monitorování potenciálního rizika a nebezpečí pramenící z negativních událostí, čímž dovoluje mít organizaci lépe pod kontrolou. Podle této definice je ho tedy možné chápat i jako systém prevence, detekce a následného vedení organizace (hotelu) v době krizové situace.

 

Kontakty

Mobil: +420 739 319 330
E-mail: obchod@mirelina.cz

Hledat produkt…

Facebook

Aktuality

PROSPEKTIVA

23.8.2017

PROSPEKTIVA

Dluhopis MIRELINA 8/2020 Výnosy z emise použije společnost k financování zakázek při rekonstrukci rezidence Vltavská v Praze a výstavbě hotelu a sanatoria Sammati v Kozárovicích. Více info –>

Co znamená pojem krizový management?

28.7.2017

Co znamená pojem krizový management?

Krizové situace v hotelu můžou být zapríčiněny dvěma způsoby: Více info –>

Máte nějaký dotaz? Chcete si objednat některou z našich služeb?